Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Jij bent je brein : alles wat je wilt weten over je hersenen
Authors: --- ---
ISBN: 9789045023625 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Antwerpen Atlas Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe werkt je geheugen? Kun je je brein trainen zodat je hogere cijfers haalt? Verraden je hersenen of je verliefd bent of niet? En waarom gedraagt je grote broer of zus zich de laatste tijd zo vreemd? De ontwikkeling van de hersenen, opmerkelijke hersenziekten en de oorsprong van ons gedrag: al deze thema's komen uitgbreid aan bod in dit boek. Vol vaart en humor behandelen Dick Swaab en Jan Paul Schutten ook lastige onderwerpen als de vrije wil en het religieuze brein. Zo maken zij van dit boek een prachtige mix van alles wat je moet weten en alles wat je wilt weten over je hersenen.


Book
Atheïsme als basis voor de moraal
Authors: ---
ISBN: 9789089242563 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Utrecht Houtekiet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de loop van de geschiedenis is de mens erin geslaagd om de aardrijkskunde, de geneeskunde, de wiskunde, de scheikunde, de natuurkunde en de astronomie te ontdoen van religieuze dogma’s. Dat gebeurde nadien ook met het recht en de biologie. Het wordt hoog tijd om nu de ethiek los te koppelen van religieuze ballast. Vandaar dit pleidooi voor atheïsme als basis voor de moraal. Dat betekent niet dat mensen ongelovig moeten worden. Elke mens gelooft wat hij wil, maar niemand mag zijn of haar geloof opdringen aan een ander.De auteur wijst op de negatieve houding van religies ten aanzien van andersgelovigen, ongelovigen, vrouwen, homoseksuelen, seksualiteit, wetenschap en burgerlijke wetgeving. Hij toont aan dat de basis van de moraal niet stoelt op godsdienstige bepalingen maar op de rede en dat de wereld daardoor menselijker en dus beter wordt. Hij ontwikkelt bovendien zelf Tien Seculiere Geboden die moreel hoogstaander zijn dan de Tien Geboden van de Bijbel. Vele deugden, die door godsdiensten werden gekaapt en zelfs misbruikt, zoals hoop, liefde, barmhartigheid, eerlijkheid en rechtvaardigheid plaatst hij in een seculier humanistische context.De auteur sluit hiermee aan bij de eeuwenlange strijd voor emancipatie en zelfbeschikkingsrecht van elke mens, wat in het verlengde ligt van de strijd tegen alle vormen van onderdrukking in het verleden, zoals het verzet tegen het kastensysteem in India, tegen de Jodenvervolging in Duitsland, tegen Apartheid, tegen racisme, tegen de onderdrukking van de vrouw en tegen homofobie.


Periodical
Samuel.
Author:
ISSN: 13742884 Year: 1999 Publisher: Averbode Altiora/Averbode

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Samuel ondersteunt de geloofsopvoeding van jongeren op een actieve en eigentijdse manier. Het tijdschrift verschijnt 6 keer per jaar en werkt telkens rond een bijbelverhaal dat vanuit een actuele invalshoek wordt benaderd. Samuel is kleurrijk, aantrekkelijk en perfect afgestemd op de leefwereld van hedendaagse jongeren. Ideaal voor catechese, voorbereiding van het vormsel of voor in de klas! In elk nummer vindt u: > een herkenbaar thema > een bijbelverhaal met verklarende en actualiserende verwerkingsopdrachten > boeiende activiteiten en spelletjes bij het thema > een bezinnende tekst of een gebed over het thema > openheid op de wereld en op andere culturen > bijlage met extra didactische ondersteuning (PLUS).


Periodical
Simon : geloofstijdschrift voor kinderen van 7 tot 10 jaar.
Author:
ISSN: 13764292 Year: 2000 Publisher: Averbode Altiora/Averbode

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Simon ondersteunt de geloofsopvoeding van kinderen op een actieve en eigentijdse manier. Het tijdschrift verschijnt 6 keer per jaar en werkt telkens rond een thema dat aansluit bij de leefwereld van de kinderen. Simon is kleurrijk, kindvriendelijk en actueel. Ideaal voor catechese, voor in de klas en voor thuis! In elk nummer vindt u: > een herkenbaar thema > een bijbelverhaal met verklarende en actualiserende verwerkingsopdrachten > knutselwerkjes en spelletjes bij het thema > een stripverhaal en een gebed over het thema > openheid op de wereld en op andere culturen > bijlage met extra didactische ondersteuning (PLUS).


Book
Groeien met de jaren : de weldaad van het ouder worden.
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789077942406 Year: 2009 Publisher: Leuven Davidsfonds

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ouder worden is een natuurlijk aspect van het leven. Iedereen zou er optimaal van willen genieten. Maar hoe ga je om met vooroordelen tegen ouderen, of met je lichamelijke achteruitgang? Wie ben je nog als je stopt met werken? Hoe kun je je levenservaring gebruiken? Joan Chittister exploreert vanuit haar eigen beleving in 40 korte hoofdstukken de verschillende dimensies van ouder worden: de uitdagingen en de zorgen, de kansen en de verrassingen. Ze geeft een concreet antwoord op alle vragen en moedigt je aan om ook je oudere levensjaren te koesteren. Ze gaat de moeilijke kanten niet uit de weg, maar ziet vooral kansen voor persoonlijke groei en verdieping. Want naarmate de jaren vorderen, groeit ook je wijsheid, vrijheid en spirituele rijkdom. Auteur Joan Chittister (1936) is priorin van een benedictijnenklooster in New Hampshire. Ze heeft een indrukwekkend spiritueel oeuvre en een al even indrukwekkende carrière als leidinggevende in maatschappelijke organisaties.


Book
Ethiek en politiek : liber amicorum Mgr. Guido Maertens.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Social ethics --- Christian moral theology --- Politics --- ethiek --- politieke ethiek --- geloof en wereld --- biografieën --- racisme --- euthanasie --- bio-ethiek --- sociale ethiek --- 241 <082> --- 172 --- 177 --- filosofie --- Academic collection --- #GBIB:Overlegcentrum Christelijke Ethiek --- #GBIB:CBMER --- #gsdb5 --- #GOSA:IV.Alg.M --- #GBIB:SMM --- #GOSA:XI.Pol.M --- #SBIB:17H3 --- #SBIB:17H20 --- #SBIB:321H30 --- #GGSB: Sociale wet. essays --- gelegenheidspublicatie --- Maertens, Guido (1929-2002) --- hoogleraren --- moraaltheologie --- christelijke ethiek --- politiek --- economie --- ecologie (x) --- geloof --- maatschappij --- Aristoteles --- kant --- Hegel, Wilhelm Friedrich --- Weber --- Durkheim --- rawl --- Foucault --- lyotard --- Habermas --- 241 --- deontologie --- Ethiek (moraal, zedenleer) --- Sociale en politieke filosofie (politieke filosofie) --- 32 --- 26 --- 92 --- 325 --- 179.7 --- Moraaltheologie. Theologische ethiek--Feestbundels. Festschriften --- Sociale ethiek. Sociale moraal. Sociale verantwoordelijkheid --- Ethiek en maatschappelijk verkeer --- Politieke wijsbegeerte --- Sociale wijsbegeerte: algemeen --- Hedendaagse politieke en sociale theorieën (vanaf de 19de eeuw): algemeen (incl. utilitarisme, burgerschap) --- Sociale ethiek --- Christelijke moraaltheologie --- politique --- Ethiek. --- Politieke filosofie --- 172 Sociale ethiek. Sociale moraal. Sociale verantwoordelijkheid --- 177 Ethiek en maatschappelijk verkeer --- Politieke filosofie. --- 378.4 <493 LEUVEN> --- 378.4 <493 LEUVEN> Universiteiten--België--LEUVEN --- Universiteiten--België--LEUVEN --- biografieën --- Universiteiten--België--LEUVEN --- Hedendaagse politieke en sociale theorieën (vanaf de 19de eeuw): algemeen (incl. utilitarisme, burgerschap) --- 378.4 <493 LEUVEN> Universities--Belgium--LEUVEN --- Universities--Belgium--LEUVEN --- Sociale wet. essays


Multi
Tot waar de beide zeeën samenkomen : Verbeelding, een sleutel tot intercultureel opvoeden
Author:
ISBN: 9789020969399 9020969390 9789020983951 Year: 2007 Publisher: Heverlee Brussel LannooCampus CANON-Cultuurcel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Op de dvd worden Kader Abdolah, Durre Ahmad en Cyrille Vael uitvoerig bevraagd over de noodzaak van verbeelding, droom en symboliek. Visueel antropoloog Laurent Van Lancker brengt hen in beeld. Meer dan ooit is er nood aan interculturele dialoog. Kinderen kunnen best van jongs af in die dialoog opgevoed worden. Het onderwijs zou de grote voortrekker moeten zijn. Maar waar halen leerkrachten hiervoor de inspiratie? Marc Colpaert zet hen op weg. Vertrekkend vanuit zijn persoonlijk verhaal en rijke levenservaring betrekt hij de lezer op zijn zoektocht naar de plaats en de betekenis van de ander. De queeste voert ons weg uit de filosofische en psychologische dwalingen van de 20ste eeuw. Martin Buber, Emmanuel Levinas en Ivan Boszormenyi-Nagy worden op een ongebruikelijke manier voorgesteld en getoetst op hun betekenis voor de interculturele dialoog. Zij zijn een opstap naar nieuwe manieren van werkelijkheidsbeleving, die beeldrijk verwoord worden door schrijvers en kunstenaars als Edwin Jacobs, Karen Armstrong, Raimon Panikkar, Durre Ahmad, Kader Abdolah, Chokri ben Chikha en vele anderen. De conclusie is dat je de werkelijkheid niet alleen kunt vatten met de taal van de rede, met de logos. Elke cultuur geeft aan dat zingeving gerealiseerd wordt vanuit een ander taalgebruik, vanuit de taal van de mythos.

Keywords

Interculturele opvoeding --- Intercultureel onderwijs --- Multicultureel onderwjs --- Lerarenopleiding --- 454.6 --- intercultureel onderwijs --- KHM --- interculturele opvoeding --- 37.017 --- #GGSB: Catechese (geloofsopvoeding) --- #GGSB: Geloof --- #GGSB: Pastoraal --- 734 Multicultureel onderwijs --- #KVHA:Interculturaliteit --- #KVHA:Interculturele communicatie --- #KVHA:Interculturele opvoeding --- #KVHA:Onderwijskunde --- 130 --- 371 --- cultuurfilosofie --- 130.2 --- 37 --- Abdolah Kader --- Ahmad Durre --- Armstrong Karen --- Boszormenyi-Nagy Ivan --- Buber Martin --- Jacobs Edwin --- Levinas Emmanuel --- Panikkar Raimon --- ben Chikha Chokri --- creativiteit --- filosofie --- lerarenopleiding --- onderwijs --- verbeelding --- 313 --- beeldvorming --- cultuurverschillen --- gelijke kansen onderwijs --- interculturalisatie --- symbolen --- 474.6 --- Creativiteit --- Godsdienst --- Koran --- Kunst --- Levinas, Emmanuel --- Mystiek --- Taoïsme --- Troje --- Volksgeloof --- Wetenschap --- intercultureel onderwijs (ler) --- 071293.jpg --- sociale opvoeding --- 37.017 Opvoedingsidealen --- Opvoedingsidealen --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Onderwijskunde --- Rassen- en minderhedenvraagstuk - Vluchtelingenvraagstuk --- (zie ook: Mondiale vorming) --- (zie ook: onderwijs (wetenschap)) --- 008 --- 37.03 --- Philosophy and psychology of culture --- Teaching --- Islam --- departement Gezondheidszorg 07 --- 371.3:7 --- Onderwijs en diversiteit --- DVD's --- Interculturaliteit en beeldvorming --- Onderwijs ; leermethoden ; architectuur en kunst --- Contains audio-visual material --- Sociale agogiek --- Vrijetijds-, toerisme- en cultuuragologie. --- Intercultureel onderwijs. --- interculturaliteit --- islam --- Multicultural education --- Imagination --- Myth --- Study and teaching --- Opvoeding en onderwijs --- Interculturele pedagogiek --- Multiculturaliteit --- Onderwijs --- multiculturele samenleving --- Interculturaliteit --- 37.014 --- 071294.jpg --- 370 --- onderwijsfilosofie --- Sociology of culture --- Sociology of education --- Didactics of social education --- Primary education --- Secondary education --- Didactics --- Opvoeding --- Multiculturalisme --- Musiceren --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Catechese (geloofsopvoeding) --- Geloof --- Pastoraal --- Culture --- Philosophy --- Imagination (Philosophy) --- Intercultural communication

Samen op een hobbelpaard : over preventie en ondersteuning van opvoedingssituaties
Authors: --- --- ---
ISBN: 9044119648 Year: 2006 Publisher: Antwerpen/Apeldoorn Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze uitgave biedt een neerslag van het congres 'GEWELDig'(Antwerpen, 15 februari 2006). &#13;&#13;Het thema 'GEWELDig' is meer dan ooit actueel: niet alleen internationaal maar ook binnen onze eigen leefgemeenschap, de school, de familie en zelfs onze eigen persoonlijkheid. Geweld is opzettelijk schade toebrengen aan mens, dier of omgeving. Het houdt iedereen bezig en iedereen wordt ermee geconfronteerd als dader, als slachtoffer of als getuige.&#13;&#13; Geweld is meer dan ooit een actueel thema. In de vele bijdragen die op het congres 'GEWELDig' (Antwerpen, 15 februari 2006) naar voren werden gebracht, zijn verschillende vormen van geweld, agressie, uitbuiting, kindermishandeling en kansarmoede beschreven. De bedoeling van het congres was om een ondersteuning te bieden aan leerkrachten, onderwijsverantwoordelijken, studenten van de lerarenopleidingen, CLB-medewerkers en sociale veldwerkers die met dergelijke problemen geconfronteerd worden. Zoals de achterflap van dit boek zo mooi verwoordt: geweld op school vindt iedereen verwerpelijk, maar een school kan ook geweldig zijn in het assertief en geweldloos omgaan met geweld. Geweld heeft te maken met aanvaarding of verwerping van grenzen, die subjectief en sociaal-cultureel gebonden zijn. Mensen vanuit verschillende disciplines en met verschillende expertise verduidelijken in dit boek, dat de neerslag biedt van het gelijknamige congres in Antwerpen op 15 februari 2006, het gewelddadige gedrag en het verleggen van grenzen.

Keywords

Violence --- Geweld --- Geweld en maatschappij. --- Jeugd en geweld. --- Congresses. --- Kinderen. --- Criminology. Victimology --- Social problems --- jongerencriminaliteit --- geweldbeheersing --- geweld --- Sociology of education --- Personality development --- jeugd --- didactiek --- Age group sociology --- Belgium --- 17 --- Agressie --- Echtscheiding --- Godsdiensten --- Mishandeling --- Onderwijs --- Pesten --- Weerbaarheid --- 307.4 --- Agressie (geweld, woede) --- Geweld op school --- Kind en echtscheiding --- Kindermishandeling (kinderverwaarlozing) --- Obesitas --- Politie (rijkswacht) --- Zelfdoding bij jongeren --- congressen --- Geweld ; scholen --- agressiviteit --- congresboeken --- geloof --- geweld op school --- kinderen en echtscheiding --- kindermishandeling --- pesten --- weerbaarheid --- 159.922.763 --- 343.946 --- 343.969 --- 347.63 --- 061 Ethische problemen --- 663 Jeugd --- 858 Geweld --- 343.969 Geweld in het algemeen --- Geweld in het algemeen --- 343.946 Jeugddelinkwentie --- Jeugddelinkwentie --- 159.922.763 Jeugdcriminaliteit. Misdadige kinderen --- Jeugdcriminaliteit. Misdadige kinderen --- 347.63 Kinderrecht. Jeugdrecht. Afstamming. Adoptie. Kinderbescherming. Proefbuisbaby. Draagmoeder. Leenmoeder.--(huwelijksrecht) --- Kinderrecht. Jeugdrecht. Afstamming. Adoptie. Kinderbescherming. Proefbuisbaby. Draagmoeder. Leenmoeder.--(huwelijksrecht) --- Sociaal conflict --- 301.15 --- Conferences - Meetings --- criminologie --- Sociologisch onderzoek --- Vlaanderen --- Jeugd --- Opvoedingsproblemen --- Opvoedingsondersteuning --- Preventie --- Emigratie --- Opvoedingsprobleem --- Jongere


Book
Ander geloof. Naar een actief pluralisme in Vlaanderen
Author:
ISBN: 9058263363 9789058263360 Year: 2005 Publisher: Leuven Davidsfonds

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoofddoeken op school en op het werk, de tulbanden van de sikhs, de boeddhistische en islamitische gebedshuizen of het Chinees nieuwjaarsfeest. In de dagelijkse realiteit van onze steden en gemeenten zijn religie en levensbeschouwing sterk zichtbaar. De vraag of we migratie moeten toestaan is al lang niet meer aan de orde. Waar het om draait is hoe we zullen omgaan met de toenemende levensbeschouwelijke diversiteit in ons land. Hoe kunnen mensen met een ander geloof afspraken maken waardoor ze kunnen samenleven? Kunnen verschillende religies een bron van culturele rijkdom zijn in plaats van een basis voor wederzijds wantrouwen en onbegrip? Een pasklaar antwoord is er niet. Maar het is wel de hoogste tijd om het maatschappelijke debat te openen. STEVE STEVAERT, voorzitter van de sp.a, vroeg aan deskundigen, onder wie Rik Torfs, Mieke van Hecke, Rik Pinxten, Michel Magits, Bert Claerhout en Ludo Abicht, onder redactie van Staf Nimmegeers, Jan de Zutter en Hugo Vanheeswijck, naar hun visie over de toekomst van de interreligieuze samenleving. In deze uitdagende bundel pleiten de auteurs voor een actief pluralisme, waarbij de levensbeschouwelijke diversiteit maximaal en actief ondersteund wordt.

Keywords

Sociology of minorities --- Political philosophy. Social philosophy --- Philosophy and psychology of culture --- Religious studies --- Belgium --- Religious pluralism --- Religious pluralism--Belgium--Flanders. --- 321.7 "20" --- #SBIB:052.GIFT --- #SBIB:323H510 --- #SBIB:321H30 --- 655 Ideologie --- 081 Godsdienst --- 668.6 Multiculturele samenleving --- C3 --- verzameling --- Vlaams Gewest [gewest in land België - BE] --- multiculturele samenleving --- religie --- wereldbeschouwingen --- katholiek onderwijs --- 321.7 --- 261 --- #gsdb10 --- C8 --- pluralisme --- Vlaanderen --- cultuur --- godsdienst --- interculturele communicatie --- Democratie. Plurale samenleving. Pluralisme. Democratische pluraliteit--(moderne democratie politieke stelsels)--21e eeuw. Periode 2000-2099 --- Belgische politieke cultuur en processen --- Hedendaagse politieke en sociale theorieën (vanaf de 19de eeuw): algemeen (incl. utilitarisme, burgerschap) --- Kunst en cultuur --- Democratie. Plurale samenleving. Pluralisme. Democratische pluraliteit--(moderne democratie politieke stelsels) --- Verschillende betrekkingen van de Kerk; de Kerk in een pluralistische maatschappij --- Ideologie en politiek --- 493.8 --- 008 --- 2 --- 007 --- 325 --- 321.7 Democratie. Plurale samenleving. Pluralisme. Democratische pluraliteit--(moderne democratie politieke stelsels) --- Multicultureel samenleven. --- 210 --- samenleving --- godsdienst overige werken --- religion autres ouvrages --- geloof --- religieus pluralisme --- religieuze diversiteit --- België --- levensbeschouwing --- migratie --- culturele rijkdom --- multiculturaliteit --- interreligieuze samenleving


Book
Verloren zekerheid : de Belgen en hun waarden, overtuigingen en houdingen
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 902094097X 9789020940978 Year: 2001 Publisher: Tielt Brussel Lannoo Koning Boudewijnstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Inleiding: een project, waarden en waarderingen 1. Types van sociale identiteit in België: convergenties en divergenties 2. Gezin en relaties stabiliteit en groeiende verscheidenheid 3. Houdingen tegenover arbeid in België op de drempel van de 21ste eeuw 4. Religie en kerkbetrokkenheid: ambivalentie en vervreemding 5. Morele onzekerheid en nieuw edegelijkheid 6. Individueel onderscheid of collectieve overeenkomst? Segmentatie van het waardenspectrum bij de Belgen 7. Oudgedienden en nieuwkomers: trends in waardenoriëntaties 1981-1999 Besluit: gaat de zekerheid verloren?

Keywords

Social values --- Waarden. --- Waardeonderzoek --- België. --- arbeidsoriëntatie --- Sociology of religion --- alleenstaanden --- Sociology of culture --- holebi's --- normen (technologie) --- General ethics --- permissiviteit --- traditie --- ethiek --- arbeid --- samenwonen --- nieuwsamengestelde gezinnen --- arbeidstevredenheid --- intermenselijke relaties --- autonomie --- Belgium --- waardenonderzoek --- Waardeonderzoek ; België --- 17.022.1 --- 316:2 --- 316.752 <493> --- België --- gezinnen --- godsdienst --- sociologie --- statistiek --- België [land - BE] --- C8 --- gezin --- onderzoeksrapport --- religie --- sociale relaties --- 305.7 --- Arbeidssociologie --- Gezin --- Gezinssociologie --- Godsdienstsociologie --- Relaties --- Religie --- Sociale identiteit --- Waarden --- Waarden (normen) --- Waardenoriëntatie --- geloof --- handelsnormen --- politiek --- verzuiling --- arbeidssociologie --- cultuursociologie --- E00166.jpg --- gezinssociologie --- godsdienstsociologie --- opiniepeilingen --- sociografie --- 170 --- sociale ethiek --- Vlaanderen --- waarden --- Academic collection --- #GGSB: Sociale wet. essays --- #gsdbS --- #PBIB:2000.4 --- #SBIB:303H34 --- #SBIB:316.7C122 --- 301.8 --- 905.2 --- Algemeenheden 0 --- Federalisme 323.173 --- Maatschappelijke ontwikkeling 304 --- Belgique België --- Religions Godsdiensten --- Sociologie Sociologie --- Travail Arbeid --- Valeurs (société) Waarden (maatschappij) --- 316:2 <493> --- 316.752 --- 651.2 Belgische maatschappij en identiteit --- #A0012A --- 17.022.1 Esthetische waarden. Sociale waarden. Religieuze waarden --- 17.022.1 Moreel waardeoordeel. Ethische waarden. Levenswaarden --- Esthetische waarden. Sociale waarden. Religieuze waarden --- Moreel waardeoordeel. Ethische waarden. Levenswaarden --- 316.752 Waarden --(sociologie) --- Waarden --(sociologie) --- 316:2 <493> Godsdienstsociologie--België --- Godsdienstsociologie--België --- Values --- Ideologie en politiek --- Openbare mening --- 331 --- 008 --- 392.5 --- 2 --- 301.08 --- 308 --- Kwalitatieve methoden: grondige gevallenstudie, casework, social work --- Cultuursociologie: overtuigingen, waarden en houdingen --- sociale en economische statistiek, algemene statistische publikaties, België --- cultuurfilosofie, -psychologie en -sociologie --- C5 --- arbeidssociologie (bedrijfssociologie) --- ethiek (moraal) --- identiteit --- relaties --- sociale psychologie --- waardenbeleving --- #KVHB:Maatschappij; Belgie --- #KVHB:Sociologie --- #KVHB:Waarden --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- (zie ook: sociologie) --- Sociologie --- Gezinnen --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Arbeid --- Godsdienst --- Moreel oordeel --- Individualisme --- Kerken --- Sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Attitudes --- Cultuurfilosofie --- Wallonië --- Brussel --- sociale en economische statistiek, algemene statistische publicaties, België --- bevolking --- Waarde (ethiek) --- Arbeid (werken) --- Kerk (gebouw) --- Geschiedenis --- Thuiszorg --- Filosofie --- Psychologie --- Atlas --- Museum --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Ouderenzorg --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Attitude --- Emigratie --- Kerk (geloofsgemeenschap) --- Sociale wet. essays --- LGBTQIA+ (lesbian, gay, bi, trans, queer, intersex and asexual) --- Social values - Belgium --- normen en waarden --- European Values Study --- onzekerheid --- Vlaanderen, Wallonië en Brussel

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by